Verzendbeleid
De verwerking en verificatie van de bestelling gebeurt meestal op dezelfde dag als de bestelling (als de bestelling voor 16.00 uur CET-tijd is geplaatst). Anders verwerken we de bestelling de volgende ochtend.
De verzendkosten worden door ons gedekt en zijn altijd volledig gratis voor onze klanten.
De verwachte aankomsttijd is:
België, Nederland: De volgende dag
Duitsland, Frankrijk: 1 werkdag
Rest van Europa: 2/3 werkdagen
Je ontvangt altijd een e-mail zodra je bestelling is verwerkt, evenals een trackingnummer.
Wijzigingen in bestellingen
Zodra een bestelling is geplaatst, hebben we een paar uur de tijd om informatie aan te passen of de bestelling te annuleren. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat (meestal een paar uur nadat de bestelling is ontvangen), kunnen we de informatie niet meer wijzigen.
Onjuiste adressen
In het geval dat een afleveradres onjuist is opgegeven bij het plaatsen van een bestelling, neemt Witts geen verantwoordelijkheid en kan Witts geen vervangend pakket versturen of deze bestellingen terugbetalen.
Als je je realiseert dat je een onjuist adres hebt opgegeven op het moment van je bestelling, stuur ons dan een e-mail via onze Contactpagina om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen. De snelste manier om contact op te nemen is via ons contactformulier of een e-mail te sturen naar info@witts.nl. We kunnen het adres alleen corrigeren als de bestelling nog niet is verzonden.
Verloren of gestolen pakketten
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten en kunnen geen vervangende pakketten versturen of deze bestellingen terugbetalen.